Monday 30 March 2015

Set Berpantang Shaklee

SET BERPANTANG YANG OSEM  !


Assalamualaikum wbth to all mommies!

Moga kita sentiasa ceria selalu! Terutamanya yang sedang pregnant, kena ceria selalu supaya baby dalam perut kita happy! Untuk yang sedang berpantang tu pasti mengalami kesukaran dalam menjaga baby terutamanya first born. Waktu inilah kita mula mengenal erti perlu berjaga malam untuk anak. In shaa Allah, besar ganjaran yang Allah janjikan kepada mommies ni.

Apa-apa pun, senyumlah, awet muda tau. Rasulullah saw pun turut ajar umat baginda sentiasa senyum.
Dari Abu Dzar,
 “Nabi Muhammad menjelaskan kepada saya, ‘Saudara jangan sesekali memperkecilkan satu amalan yang baik walau bagaimana kecil sekalipun. Walaupun hanya senyum kepada kawan saudara’.” (HR Muslim)

Hari ini saya nak bercerita tentang SET BERPANTANG yang sangat osem dari Shaklee. Memang tidak dinafikan kadang-kadang kita pening untuk memilih yang mana set berpantang terbaik untuk kita. Bagi saya kriteria yang saya nak dari set berpantang tu adalah :
1) pulihkan luka
2) segarkan kembali badan
3) bagi tenaga
4) cantikkan kulit
5) membantu mengembalikan berat badan (kembali slim)
6) 'ketatkan' kembali apa yang longgar

Semua ini saya dapati ada dalam SET BERPANTANG SHAKLEE !



Antara Set Bersalin Shaklee. 



Ada masalah tentang:

Bajet: 
Jangan risau tentang bajet, nak2 GST dah dikuatkuasakan ini kan.. Saya boleh prefer Set Bersalin mengikut bajet anda.

Sukar konsisten :
Sukar untuk istiqamah dan konsisten dalam makan ubat? Saya bersedia untuk memberi free coaching.

"Saya telah amalkannya untuk anak sulung saya, alhamdulillah, ramai kawan-kawan saya beritahu saya bukan seperti mak orang, badan semakin slim, cantik dan yang penting kita sihat anak pun sihat !"
Saya dah cuba, anda pula bagaimana?


Jika berminat, boleh hubungi saya:

Puan Halimaton Solehah Mohamed (SID 1158108) -
wasap/telegram: 013 245 4153, halimatonsolehah@gmail.com





No comments:

Post a Comment