Monday 16 March 2015

Set Menyusu Shaklee

Assalamualaikum wbth, semoga mommies di luar sana 'happy sokmo'!

Untuk mommies yang tercari-cari supplement untuk tambahkan penghasilan susu dan 'maintain'kan penghasilan susu? Saya mencadangkan Set Menyusu Terbaik dari Shaklee!

Set Menyusu yang paling basic dan bajet adalah kombinasi antara Alfalfa dan ESP.



Pengalaman dari saya sendiri:

"Alhamdulillah, saya sangat jatuh hati dengan Set Penyusuan ini. Kini saya baby saya dah berusia 11 bulan, sampai sekarang saya masih dapat menyusukan baby saya. Lagi-lagi baby boy yang kuat menyusu ini. Sebelum ini, saya rasa badan saya lemah dan kurang bertenaga terutamanya selepas menyusu. Alhamdulillah, dengan ikhtiar menggunakan Set Penyusuan Shaklee ini saya rasa lebih bertenaga, sihat dan cantik!" 

Inilah Harith Abqori yang bam bam ketika 6 bulan, hanya fully bf sepanjang 6 bulan ini. Alhamdulillh, rezeki untukmu anakku.
 To all mommies luar sana, jom ikhtiar Set Penyusuan Shaklee ini, in shaa Allah berbaloi!

Selamat mencuba!!!


Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi:

Halimaton Solehah bt Mohamed
SID : 1158108
Whatsapp/Telegram : 013-245 4153
Emel : halimatonsolehah@gmail.com


No comments:

Post a Comment